屈臣氏香港銷售點:屈臣氏

發出日期:2019-09-01

大胃王剋星竟然係呢幾款食物?

一講到 “大胃王”,大部分人都會諗到佢地可以食好多嘢,食極個胃都好似無底洞咁,食咁多嘢仲想Keep住瘦真係唔易呀~今日就等小編我同大家介紹幾款被喻為“大胃王”剋星嘅食物,等大家可以邊食邊瘦! 就算你唔係“大胃王”,哩幾款食物都好啱正在Keep Fit嘅你,只要食咗飽肚感高又燃脂嘅食物,就唔需捱餓,個個都可以輕鬆減肥瘦身啦~

事不宜遲,馬上講你知第1項食物係......牛油果!!

牛油果

憑著健康形象、功效多,Superfood牛油果近年越來越Hit,更加被追捧為減肥恩物。眾所周知,牛油果屬高纖食物,當中的非水溶性纖維亦能保持腸道蠕動,幫你同宿便講Bye bye。而且仲含有高鉀質,有助身體排走多餘鈉質,強效去水腫。不過最重要係牛油果可以有效增強飽肚感,對減少食量有好大嘅幫助,適量進食,就能達到意想不到的瘦身功效。

不過,其實一個普通大小的牛油果已經大約有320 kcal,當中的果肉只含少量的糖分及澱粉質,其餘都是脂肪。由於它同時含高卡路里及高脂肪,所以牛油果當飯食一樣會致肥。

第2項“大胃王”剋星: 藜麥

第2項“大胃王”剋星: 藜麥

近年來,越來越多人注重要食得健康,高營養價值嘅藜麥亦開始受到大家關注。由於含有豐富膳食纖維,於是可以利用藜麥配合其他食物煮出一些低卡路里美食,從而產生飽肚感,所以藜麥亦係減肥時會挑選嘅大熱食物。

但係,藜麥一般難以入口,所以大家普遍會將藜麥配合白米一齊食,結果好容易就會熱量超標。

最少人認識的瘦身食品: 豆渣

最少人認識的瘦身食品: 豆渣

豆渣其實就是大豆打成漿後的殘渣,不過就有好高嘅營養價值。點解豆渣能夠成為瘦身食品呢? 因為豆渣粉遇水會膨脹約3倍,更含大量膳食纖維,食少少就有滿滿飽肚感,而且大豆蛋白本身有抑制食慾的效果。食完當然飽肚感UP啦! 想減肥嘅朋友都可以試下,豆渣熱量低,又有優質唔致肥嘅營養。

雖然豆渣粉可以係市面上直接購買,不過就冇乜味道,食落口感唔係太好,難以讓人堅持下去。

想輕鬆減肥但又唔想同捱餓掛鉤,大家可以根據以上成分調製瘦身餐單,加強飽肚感。不過由於食用分量難以控制,所以而家就有調配好嘅美味營養瘦身配方幫到你!!

Unimat牛油果輕食果昔

一杯只得40.2kcal嘅Unimat牛油果輕食果昔就有齊牛油果同豆渣粉飽肚、強效瘦身嘅功效,配方內仲有益生菌克菲爾(Kefir)、奇亞籽等超級食物成分,集合促進腸道蠕動,排走宿便、去水腫、飽肚嘅功效於一身,最緊要係好好飲,味道有別於一般代餐! 運動前輕食同半夜取代宵夜最啱!從今日開始可以輕鬆Keep fit!!

*飲用方法: 先放150毫升凍水/暖水/牛奶/無糖豆漿到杯中,再用附送之匙羹加入接近1匙UNIMAT果昔粉末,攪拌後即完成。亦可加入水果作配料。

如果唔鐘意牛油果味唔緊要,仲有Unimat雜莓燃脂果昔拯救你!

Unimat雜莓燃脂果昔

低卡代餐Unimat雜莓燃脂果昔一杯只得34.7kcal,除了有豆渣粉嘅飽肚功效,令你降低食慾及減少攝取多餘熱量,仲有巴西莓哩隻燃脂力好強嘅成分,代謝率速速UP,燃脂減腩最Fit !! 而且巴西莓有超強抗氧美肌功效,瘦身之餘,仲可以做個凍齡美女添! 飲落去嘅味道酸酸甜甜,仲有啖啖雜莓果肉,女生必愛! 最啱就係取代下午茶嘅高脂食物或者餐前當甜品食!

*飲用方法: 先放150毫升凍水/暖水/牛奶/無糖豆漿到杯中,再用附送之匙羹加入接近1匙UNIMAT果昔粉末,攪拌後即完成。亦可加入水果作配料。

睇到心郁郁?? 即刻買Unimat瘦身果昔,齊齊聰明咁Keep fit啦!!

*見效時間因人而異